Re: Gdzie najtańsze klawiatury? :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 15:55:47 MET

** =Marcos= wrote:

> Pytanie proste - w której sieci marketów są aktualnie najtańsze
> klawiatury?

W marketach to badziew sprzedają nie klawiatury, od tego należałoby
zacząć. :) Poszukaj na Allegro, ostatnio kupiłem za 100zł 10 klawiatur
(czyli 10zł/klawiatura) firmy IBM (układ QWERY), standardy PS/2 -
czarne, nówki zapakowane w folię. Bardzo fajne klawiatury, nie do
zarżnięcia.

Na szybko sensowne oferty:
http://allegro.pl/item170779444_nowa_klawiatura_ibm_lenowo_pro_tylko_19_90pln.html
http://allegro.pl/item169617741_klawiatura_samsung_swt1200_ps_2_czarna.html

(...)

> Najtańsze to jakieś czarne Mediatechy po 19.99zł, interesują mnie
> raczej białe.

Jezu ten kto wymyślił beżową stylistykę PC powinien zostać
ukamieniowany, przecież jak to się trochę ubrudzi to taka beżowa
klawiatura wygląda paskudnie...