Re: Brak USB w komputerze, jak podłączyć sprzęt inaczej?(prośba o pomoc)

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 13:14:47 MET

Dnia 5 Mar 2007 12:57:05 +0100, Michal napisał(a):

> Mam taki problem. Kupiłem sobie odtwarzacz MP3 i jest on podłączany do komputera
> przez USB, ale komputer niestety w taki port nie jest wyposażony i zastanawiam
> sie w jaki sposob moge ten problem rozwiazac?? Bo nie wydaje mi sie zeby istnial
> kabel (przejsciowka) z USB na port COM (RS232)/ Czy ktos wie moze jak to moge
> podlaczyc??pzdr i dziekuje za pomoc. Michal

Dosyć mało prawdopodobne żeby tego USB fizycznie na tej płycie nie było.
Ładowane już było do bardzo leciwych płyt. Nie ma pewnie tylko
wyprowadzenia. Śledź z odpowiednimi gniazdami kosztuje grosze. Co prawda
nie istniał wtedy standard wyprowadzeń na płytę (a raczej były stosowane
trzy standardy) i przypuszczalnie będziesz potrzebował interwencji jakiegoś
w miarę doświadczonego elektronika żeby przestawić odpowiednio wtyczkę.
Prostszym (lecz nieco droższym) rozwiązaniem jest zakup karty PCI z
interface-m USB - też nie majątek.