Re: nowy komputer brać z Vistą czy z XP

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 11:13:51 MET

> Trochę NTG. Ale to jest normalne i zdrowe podejście do tematu.
> Aktualnie w systemach wąskim gardłem jest właśnie dysk, dlatego tego
> typu zabiegi stają się właściwie koniecznością.

Normalne podejście? Pisanie skomplikowanych algorytmów keszowania dysku jest
normalną praktyką?? Normalna praktyka polegałaby na zopymalizowaniu
wielkości działających programów a nie tworzenie kobył, które robią niewiele
więcej niż programy sprzed 10 lat, za to wymagają 10x więcej pamięci, żeby
działać równie szybko jak te stare.

MN