[lekki OT] SiGSOFT System Info

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 21:02:12 MET

Witam wszystkich grupowiczow!

Taki maly off-topic, ale moze sie komus przyda.

Razem z kolegą napisaliśmy mały programik do podawania informacji o
komputerze (m.in. o sprzęcie) - byl potrzebny mnie i koledze kiedys do celow
inwentaryzacyjnych, a teraz nieco go rozwinęliśmy.

Link:
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/download/SSI.exe [1.25 MB]

Program freeware i do wykorzystania w celach komercyjnych takze w firmach.

Strona domowa: http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ aczkolwiek opisu do SSI
jeszcze nie ma, bo jestem w trakcie rekonstrukcji calego serwisu. Mam
nadzieje, ze to w ciagu 2 najblizszych dni zrobie. Sama obsluga jest
banalna:)

Zrzut ekranu:
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/grafika/screen/ssi/screen.gif

Moze sie komus przyda. Z tego co testowalem w XP dziala, w Me i 2000 powinno
rowniez dzialac bez zarzutu. Nie jestem pewien 95, 98 i NT/2003 bo nie
mialem jak sprawdzic.

Za wszelkie dodatkowe komentarze tez bede wdzieczny niezmiernie.

Wrzucam go tutaj, bo mozna nim sprawdzic szybko takie najwazniejsze elementy
komputera i moze je podac na grupie zadając pytanie. Aida to to nie jest,
ale zawsze cos:) Tym bardziej ze go rozbudowujemy:)

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik