Re: Pentium 4 670 + chłodzenie

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 19:22:04 MET

Łukasz napisał(a):
> Witam,
>
> Jakiś czas temu pytałem o chłodzenie dla tego procka, niestety nie było
> zbyt dużego odzewu. Powoli zbliżają się ciepłe dni, a ja wciąż stoję
> przed wyborem chłodzenia na to monstrum. Myślę nad Arctic Cooling
> Freezer 7 Pro, Scythe Samurai Z Rev. B. Inne wentylatory Scythe pomijam,
> są zbyt wysokie, a moja obudowa jest dosyć wąska. Dodam, że na box'owym
> wentylatorze w spoczynku mam ok. 60°C, w stresie prawie 70 (przy
> otwartej obudowie). Procesor chciałbym schłodzić do ok. 50°C w stresie.
> Do tego przydałaby się jakaś dobra pasta.

> [...]
Jeszcze jedno małe pytanko. Do odczytu temperatur używam SpeedFan w
wersji 4.31. Chodzi mi o to, co znaczą poszczególne oznaczenia:
  - Fan1 - to wiadomo, wiatrak na procku
  - Fan2 - tu mam 0
  - Fan3 - tutaj mam różnie, od 300 do 700, myślę, że jest to wiatrak
przedni
  - Fan4 - 0

CPU - temp. procka
Internal Temp - temperatura wnętrza obudowy (w którym miejscu jest
mierzona?)
Remote Temp - temp. "zdalna", ale kompletnie nie mam pojęcia gdzie jest
mierzona
HD0 - temp dysku