Re: Pentium 4 670 + chodzenie

Autor: gatto_nero <tutaj_wpisz_moj_login_at_uzywam_domeny_o_dwa.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 17:20:30 MET

Dnia Sun, 04 Mar 2007 12:40:52 +0100, Łukasz napisał(a):

> Witam,
>
> Jakiś czas temu pytałem o chłodzenie dla tego procka, niestety nie było
> zbyt dużego odzewu. Powoli zbliżają się ciepłe dni, a ja wciąż stoję
> przed wyborem chłodzenia na to monstrum. Myślę nad Arctic Cooling
> Freezer 7 Pro, Scythe Samurai Z Rev. B. Inne wentylatory Scythe pomijam,
> są zbyt wysokie, a moja obudowa jest dosyć wąska. Dodam, że na box'owym
> wentylatorze w spoczynku mam ok. 60°C, w stresie prawie 70 (przy
> otwartej obudowie). Procesor chciałbym schłodzić do ok. 50°C w stresie.
> Do tego przydałaby się jakaś dobra pasta.

> [...]

Zgadzam się z radarkiem.
A dokładnie to widzę to w ten sposób:
1. Kup bardziej przestronną obudowę z airduktem
2. Do obudowy dodaj 2 wiatraki 12 cm, jeden z przodu - wtłaczający
powietrze a drugi z tyłu – wyrzucający powietrze
3. Kup tego Arctic Cooling...

Dodam, że airdukt wiele daje nawet boxowemu wiatrakowi.

--
Pozdrawiam