Re: pilne p5b czy s3

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 13:20:11 MET

Nostradamus ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Taaa. W znanych mi jedynych dwóch przypadkach to właśnie S3 biło Asusy
> na głowę.
> Mój 1,86 chodzi bezproblemowo na boxie 3,0 GHz. Oba Asusy-kolegi oraz
> kuzyna nie pozwalają praktycznie na nic. Do dzis, ci miłośnicy solidnego
> Asusa nie wiedzą dlaczego.

A ja wlasnie mialem identyczne doswiadczenie z Gigabyte'm - niby w
cholere opcji do podkrecania a dalo sie cale g**** na tym zrobic. Cale
graty wsadzilem na ASRocka i poszlo bez prblemu chociaz opcji ta plyta
ma zero. :)

Pzdr, OMSON

P.S. Mowa o poprzedniej generacji plyt (s478, AGPx8)

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!