Re: grafika 256 czy 512?

Autor: ...::QRT::... <kurt_at_no-spam.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 12:42:08 MET

Dnia Sun, 4 Mar 2007 12:03:41 +0100, Mariusz\ napisał(a):

> No właśnie po co ten RAM? Do grania w wypasione gry dla tekstur czy o co
> chodzi?
> Chciałem kupić MSI 7900GS z 256 chłodzonego pasywnie, ale teraz mam
> dylemat...

Tylko i wyłącznie do gier - wydajność nawet tanich kart w 2D (czyli obsługa
wysokich rozdzielczości wraz z ergonomicznym odświeżaniem na poziomie 85Hz)
stała sie wystarczająca w okolicach roku 2001.
Jeśli gry nie sa dla Ciebe bardzo istne nie ma co pakować sie w drogie
karty, aczkolwiek różnica w jakości obrazu w karatach firmowych i nie
firmowych potrafi być duża (przez złącze VGA na monitorach CRT).
Z LCD nie mam w tym temacie wiekszego doświadczenia w sumie używam/używałem
jednego monitora z jedną kartą :).

--
www.warszawski.info