Re: Sterowanie prądem

Autor: RaFi B <rfb1_at_op.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 12:13:51 MET

Grzegorz McCartney Olędzki napisał(a):
> Cześć!
>
> Czy ktoś z Was może słyszał o jakichś rozwiązaniach pozwalających sterować
> urządzeniami elektrycznymi z komputera?
> Np. lista, którą można by podłączyć do komputera przez USB, ethernet, czy
> kartę PCI, i sterować on/off programowo.
>
> Trochę google'owałem, ale nic nie widzę. Chodzi o zastosowania domowe (nie
> dla fabryki).
>
> Pozdrawiam,
> GO
Mam do sprzedania takie listwy. Cena 180zł

Inteligentna i oszczędna listwa zasilająca z zabezpieczeniem
przeciwprzepięciowym sterowana USB

        Listwa posiada 6 gniazdek, z czego 4 indywidualnie programowalnych w
celu włączenia i wyłączenia sprzętu,
również o określonych godzinach.Każde gniazdko posiada diodę informującą
o stanie zasilania.
Pozwala również na włączanie urządzeń przy uruchamianiu danych aplikacji,
np. włącza zasilanie drukarki w przypadku uruchomienia progamu drukującego.

        Wyłączenie jednostki głównej np. komputera automatycznie powoduje
odcięcie zasilania urządzeniom peryferyjnym.
Listwa posiada dodatkowe gniazdko utrzymujące zasilanie dla innych
urządzeń przy wyłączonym zasilaniu komputera.
Może być również zastosowana do innych urządzeń np. sprzętu RTV/AGD
(wymagany zasilacz - nie dołączony w komplecie!)

- 1 gniazdo Master, 4 gniazda Slave, 1 gniazdo przelotowe
- Plug & /Play
- Sygnalizacja dźwiękowa
- wielopoziomowe zarządzanie energią, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe
- Programowalny czas i reakcja
- Połączenie: 230 V i USB 1.1 / 2.0
- Dodatkowe zasilanie 9V (zasilacz nie dołączony!)
- Wymiary 46 x 14 x 6,5 cm

Fotkę mogę podesłać na priva

--
pozdrawiam