Re: Grafika AGP 8x do 300zl

Autor: kotak <catcat(wytnij)_at_op.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 00:41:29 MET

cześć,
ja miałem dokładnie to samo pytanie jakiś tydzień temu.
grafika do 300 zł na AGPx8.

nie chciałem pchac się w karty ok.400 zł bo w platformę
AGP już szkoda inwestować, a pograć to tylko czasami sobie lubię.
więc chciałem wydac jak najmniej ale najbardziej wydajnie

wybrałem Galaxy 6800XT, i kupiłem dokładnie ten i tu:
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=8867&katid=5
za 285 zł bez zalmana, bo ten z zalamanem kosztuje 315 zł,
a podkręcać jej na maxa nie mam zamiaru.

programem RivaTune aktywowałem dodatkowe potoki
(zero problemu) według tego opisu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/articlear_118840.html
i jak wcześniej RivaTuner pokazywała mi:
8pp,4vp to teraz mam 16pp,6vp (potoki: pixel, vertex),

jeszcze nie bawiłem się w przesuwanie suwaka z taktowaniem
rdzenia i pamięci która standartowo jest 350 i 400 MHz
ale czytałem, że bez problemu pójdzie nawet 410 i 530 MHz

ściągnałem sterowniki Extreme-G 84.37
http://www.hwupgrade.it/download/file/2687.html (Download da...)

na razie grałem w demo MOH:Pacific Assault, F.E.A.R Combat,
Far Cry - oczywiście nie na maxa ale spokojnie da się grać

ja poprzednio miałem GeForca4 MX440 64MB

pozdrawiam