Re: Zasilacz do 150 zł

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 22:44:06 MET

Marcin Szczygielski napisał(a):
> Nie chcesz kupić AMD64X23800 + DDR 2GB + płyta GIGABYTE za dobrą cenę.
> Tyko tam jest PCI-X.
> Szczegóły na priv(marcin.szczygielski/niemamałpy/gmail.com)
>
> Marcin

Nie, dziękuję :)
Jakbym chciał zmienić komputer, założyłbym na grupie po raz setny temat
typu "Zestaw do oceny" ;p

Abstrahując od Twojej propozycji chciałbym wyrazić moją ogólną opinię o
zmianach sprzętu - obecnie nie ma sensu zmieniać konfiguracji typu
P4~3GHz+1GB RAM na coś podobnego do Twojej oferty. Są to bowiem jeszcze
komputery wystarczające do wszystkiego. Kupno oferowanego zestawu byłoby
oczywiście ogromnym zyskiem wydajnościowym, ale IMHO nieopłacalnym.
Skoro mój obecny komputer jeszcze wystarcza, lepiej poczekać (bez
zbytniego uszczerbku na komforcie pracy) i za jakiś rok-półtora sprawić
sobie coś czterordzeniowego + 4GB RAM + grafika DX10. Finansowo wyjdzie
to wtedy tyle samo, zysk wydajnościowy będzie o wiele większy, a
czekanie na ten moment nie będzie mocno uciążliwe :)

Mimo wszystko życzę udanej transakcji, ale ja z niej nie skorzystam :(

--
Pozdrawiam
Maciek