[NTG] Jaki mp3?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 22:10:08 MET

Witam!

Zanim tu napisałem, szukałem na google i spotkałem się z opinią, że nie
ma odpowiedniej grupy do tego pytania :)
Pytam więc tu, bo większość z Was pewnie używa empetrójek, poza tym tu
siedzą mądrzy ludzie ;)

Miałem odtwarzacz Packard Bell Audio Key 512MB i oryginalne słuchawki.
Nie narzekałem na niego, dopóki się nie zepsuł.

Zakupiłem więc z ostatniej oferty Makro niejakiego Moore (Emmerson) za
122zł. Wydawało mi się, że to będzie podobny odtwarzacz. Okazało się,
że soft wygląda jak w tych wszystkich MPowerach (S1 się to nazywa?),
ODTWARZA OGG, ma jakiś czytnik plików tekstowych i inne pierdoły,
wyświetlacz OLED. Mój poprzedni to był zwykły odtwarzacz :).

Natomiast od razu zauważyłem, że jakość dźwięku tego jest beznadziejna w
porównaniu do Packard Bella. Nie dała nic zmiana słuchawek, po prostu
bas jest płytki, niewyraźny, bez głębi. Również wysokie tony leżą.
Teraz się nie dziwię, że wszyscy słuchają tych odtwarzaczy na maksa. W
moim poprzednim wystarczyło ustawić bardzo cicho głośność, żeby
usłyszeć pełen zakres częstotliwości.

Szukam więc ostatnimi czasy jakiegoś dobrego, taniego odtwarzacza z 2GB
pamięci. Bez wydziwionego podświetlania, bez animacji itp. Raczej
powinien mieć radio i byłoby super, gdyby miał możliwość ręcznego
ustawienia equalizera i obsługę OGG. No i kosztował do 200zł ;). Mój
typ padł na TEAC MP-222
http://allegro.pl/item169757091_mp3_player_teac_2gb_pendrive_dyktafon_sklep_2_gb.html
Czy to dobry wybór? Co polecacie? A może jakiś discman? A może na karty
SD?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur