Re: pozycja pracy hdd a obudowy USB

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 19:50:01 MET

Dnia 3.3.2007, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Michal Lukasik" 17iy5prbh11j4$.dlg@smutas.org

> _______________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^____________________

Powtarzam - czytałem i nie ma tam nic czego wcześniej bym nie przytoczył.
Przytocz "miszczu" mi "maluczkiemu" konkrety (przemawiające za 'dowolną
pozycją instalowanego dysku') bo ja ich nie widzę poza paroma ogólnikami.

> W notebookach też nie monituje się dysków ,,po przekątnej'', choć nie
> ulga wątpliwości, że powinny pracować równie dobrze w każdej pozycji.

Jak już wspomniałem (w innym poście) w przeciwieństwie do dysku 3.5" dysk
2.5" to inna historia - dokładnie stworzony jest z myślą o "mobilności" -
także jaki cel ma to porównanie wiesz chyba tylko Ty sam.
Ponadto jak wyobrażasz sobie inne montowanie takiego dysku w
laptopie/notebooku? W "klapie" wraz z matrycą? - W końcu wg. Ciebie nie
zaszkodzi mu to (no może poza "trzaskaniem"), choć IMO mogłoby matrycy
i jednak miejsca tam też niezbyt wiele. Widzisz jeszcze gdzieś w laptopie
miejsce na montaż dysku w innej pozycji?

BTW. Pomijam fakt, że laptop/notebook, rzadko działa w "sprzyjających"
warunkach, ale taki już jego urok i przeznaczenie (w tym i dysku 2,5",
który nie jest przedmiotem dyskusji).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/