Re: Jaki dysk ATA 160GB ?

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 19:13:44 MET

> No to jak piszesz długa gwarancja to tylko Seagate.
> Do biura nie ma co deliberować. Pewnie popracuje i tak z 8 lat. A najlepiej
> komputera przyciskiem nie wyłącac. Tylko zdefiniować uśpienie w power management.
> U mnie w pracy to się na ogół żaden dysk nie popsuł. Nawet takie 6-7 letnie.
> Zwykle komputer cały się wymieniało bo był za stary.

Rok temu kupiłem ST3160812A, komputer domowy, czesto wlączany/wyłączany.
po jakichs 9 miesiącach pracy dysk dostał błędów zapisu, strasznie dużo
przeniesionych sektorów i w związku z tym baardzo stracił na szybkosci
pracy, do czasu aż pojawiły się obszary, z których nie mógł nic
odczytać... pojechał do serwisu - dostałem nowy, ale trochę danych
poszło... jednak to już nie ten sam bezawaryjny Seagate co kiedys.

ja bym spróbował z WD.

--
Pozdrawiam,
P.W.