Re: Tuner PCI- finalna rozterka

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 18:54:10 MET

> Wydaje mi się, że Hauppauge będzie lepszym wyborem.Do niedawna miałem
> kartę na układzie Conexanta i obraz był nawet dobry.Oczywiście jak na
> tuner PCI (zakłócenia wewnętrzne). Teraz posiadam tuner zewnętrzny na
> USB i obraz jest lepszy niż na PCI.Jeżeli zależy ci na jakości pomyśl
> nad zewnętrznym

USB odpada- zewnętrzne zasilanie i wogóle zabawa- aż tak na jakości sygnału
TV mi nie zależy- tu gdzie mieszkam cudów nie ma, przynajmniej na
analogowej. Wiadomo że komputer zawsze jakieś szumy wnosi do sygnału
antenowego, ale pisząć jakość miałem na myśli wejście sygnału poprzez SVIDEO
żeby coś z VHS zgrać przy okazji. Bardziej mnie zastanawia to że FlyVideo ma
oddzielne złącza na anteny naziemne- z cyfrówki pociągnąłbym 3xTVP, a z
analoga Polsat, Puls i TVP2 i 3 bo tym kierunku TVP 1 jest tragiczna, nie
wiem jakby Hauppauge zareagował gdyby mu podpiął 2 połączone anteny cyfrowa
i analogową- choć są to te same anteny czy by się połapał. Niemniej jego
wykonanie jast znacznie solidniejsze.
 Druga sprawa to już mam nadwyrężoną magistrale USB przez zewnętrzny dysk i
skaner, tuner potrzebuje przepustowości.
Poza tym na USB nie znajde produktu 4 w 1 :/
Może jeszcze do końca tygodnia wypowie się ktoś o układzie Philipsa
Dzięki i pozdrawiam.