Re: W'indows Media nie odtwarza DVD

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 12:20:28 MET

Użytkownik przemub@buziaczek.pl napisał:
> Dlaczego nie mogę odtwarzać w Windows Media Player 10 Filmów DVD?

Myślę że można zastosować tutaj stare poczciwe RTFM. Cytat z helpu WMP10

"Do odtwarzania dysków DVD jest niezbędna stacja dysków DVD i programowy
lub sprzętowy dekoder DVD zainstalowany na komputerze. Jeśli na
komputerze nie jest zainstalowany zgodny dekoder DVD, w oknie programu
Windows Media Player nie są wyświetlane polecenia, opcje i regulatory
związane z obsługą dysków DVD, a odtwarzanie dysków DVD jest niemożliwe.
Domyślnie system Windows nie zawiera dekodera DVD. Aby uzyskać więcej
informacji na temat dekoderów DVD, zobacz stronę sieci Web pomocy
dotyczącej używania dysków DVD."

Na nasze, musisz mieć zainstalowany odtwarzacz programowy, PowerDVD lub
inny. Wtedy WMP10 również zacznie Ci odtwarzać DVD.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl