Re: Na co zamienić Bartona 2500+

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 09:16:20 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*tomciar*, która zaskrzeczała:
> pomoc - na co mógłbym zmienić AthlonaXP 2500+ (Bartona) na płycie MSI K7N2
> Delta (nForce), 1GB RAM żeby w przyszłości przejść na Vistę bez bólu?
> Czytam o C2D - może na to? Tylko jaką płyte pod taki procesor?

Ja ostatnio zmieniłem coś podobnego (Bartek i nForce2), i wziąłem
najtańszego c2d (przy okazji zostawiłem stary system winXP, ale planuję
dostawić vistę jako drugi lup upgrade jeśli pokażą się gry na to). Koszt
wymiany był jednak stosunkowo duży, wymiana na innego AMD byłaby tańsza.

Co do płyt to różne polecają, dość dobra i stosunkowo niedroga jest
gigabyte P965-DS3 rev. 3.3 lub tańsza wersja S3, obsłuży wszystkie
procesory c2d (ta rev. jest dość ważna przy tym założeniu)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8