Re: pozycja pracy hdd a obudowy USB

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 02:00:11 MET

Dnia 2.3.2007, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Seagate pozwala montować dowolnie, ale obudów komputerowych, w których
> dyski montuje się inaczej niż poziomo lub pionowo -- nie ma.

Ciekawe dlaczego. [???]
Koszta? Potrzeba do tego "technologii kosmicznej"? ;D
A może jakaś "zmowa producentów", wytyczne, że o specyfikacjach nie
wspomnę?
A może starałeś się o CE na zestaw z tak "fikuśnie" zamontowanym dyskiem?

> Weź specyfikacje któregoś z dysków. W PDF.

No i jakoś widzę tam tylko to co w FAQ i gdzie indziej na Ich stronach
(tj. to co przytoczyłem wcześniej). Poproszę o konkretny przykład.

> Przeczytaj specyfikację któregoś z dysków. (lub kilku dysków)
> Seagate nie zabrania montowania dysków ,,po przekątmej'', tle
> tylko, że obudowy komputerów na to nie pozwalają.

> Seagate dopuszcza montowanie dysków w dowolnej pozycji.

W którym miejscu jest napisane? - podeprzyj to jakimś cytatem proszę.

BTW. Jak ja lubię ten "temat bumerang". :D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/