Re: Co daja procesory dwurdzeniowe?

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 20:15:55 MET

> na dniach kupowac bede AMD Athlon 64X2 3800+ i tak sie zastanwiam co
> daja dwa procki (pracujace tylko z 2GHz). Czy nie lepiej kupic szybszy
> prock jednrdzeniowy?

Sorry, i ja się wtrącę:
na pewno kupisz C2D.

Ja obecnie w domu mam to, co w SIG-u,
ale w pracy mam na stabilniejszej MB
Gigabyte'a podobną 'grzałkę', ale jednordzeniową
o prędkości 3.6GHz.

Moje doświadczenia są takie, że ten w domu
na prawdę się nigdy nie przycina. Ten w pracy
jest szybszy, ale nadaje się tylko do pojedynczych
zadań: wtedy jest ok. Jeśli uruchamiam kilka zadań
jednocześnie, to potrafi się zawiesić (nawet!) na którymś
zadaniu. Oczywiście przyzwyczajenia mam stałe i sposób
używania PC zarówno w domu, jak i w pracy jest podobny.

W tej chwili przymierzam się (jednak !) po woli
do upgrade nawet domowego na P5B i C2D (choć nie pali się),
jak mi się uda, to może i do pracy... ale tutaj te chrzanione
zamówienia publiczne...

Niemniej powtarzam:
i tak kupisz C2D, bo będziesz chciał
być bardziej 'trendy'.

Pzdr.

--
[*KW* |P5WD2 Premium + P4 D 840 + 2x1GB GEIL 800]
[Sony E400|Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7]