Re: Notebook dla prezesa

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 19:43:35 MET

Obywatel(ka) Świstak dnia 2007-03-02 doniósł(a), że:

> Szukam jakiegoś dobrego i stabilnego notebooka dla mojego prezesa :)
> do 4 tyś zł brutto.

Nie wiem czy w tej cenie znajdziesz to co proponuje, ale moim zdaniem
skup sie przede wszystkim na obsludze serwisowej, zwlaszcza ze to Ty
prawdopodobnie bedziesz na celowniku, jak sprzet sie uszkodzi.
Przejrzyj warunki gwarancyjne i wybierz taka firme, ktora oferuje
naprawe w np. 3 dni albo komputer zastepczy.
Bo moze jzu w kilka tygodni po zakupie sie okazac, zesprzet wyladuje na
miesiac w serwisie (z przeroznych powodow) i Ty nic z tym nie bedziesz
mogl zrobic, a szefa to pewnie nie uraduje. Niestety mam z takimi
"tragediami" czasami do czynienia.

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański