Re: pamieci 30 pin

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 18:17:08 MET

"Wiktor S." napisał:

> To sprawne czy uszkodzone? :-)

Uszkodzona konstrukcja zdań - tak to jest, jak się pyskuje rano tuż przed
wyjściem do pracy ;-). Poza tym też nie sądzę, aby to był wałek - nie ten
typ pamięci - tak się tylko droczyłem, nawiązując do paranoi panującej na
apa. A drukarka musi być dość wiekowa - do mojej Apple LW Pro 630 z 1994 r.
włażą już moduły "długie".

JoteR