Re: Panele typu "glare" ?

Autor: Nathan <mail_at_w.sigu>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 16:33:01 MET

Adam Szewczak napisał(a):

> Do czego uzywasz tego panela ? Jak jest z reprodukcja barwy i
> ewentualnie jakie sa dostepne ustawienia z menu ?
>
> Dzieki
Zastosowania ogólno-domowe. Czyli właściwie do wszystkiego.
Co do reprodukcji barw to wydaje mi się, ze jest ok (w porównaniu do
poprzedniego Neovo F-419 różnicz kolosalna na +).
Fabrycznie dostajemy 5 profili predefiniowanych (STANDARD, FOTO, GAMING,
TEXT, MOVIE) możliwość niezależnego ustawienia składowych barwnych i
utworzenia kolejnych 5 profili.
Więcej możliwości ustawień Tu:

http://www.nec-display-solutions.com/coremedia/download/143888/20WGX2-UsersGuide-polish.pdf
Recenzja użytkownika:
http://www.widescreengamingforum.com/forum/viewtopic.php?t=3208

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,