problem z Epson LQ-100

Autor: Luki <rfv14_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 15:38:46 MET

Witam,
Mam problem z drukarką igłową Epson LQ-100. Mianowicie "rozrywa" ona
pierwszy wiersz drukowanego tekstu. Wygląda to mnie więcej tak, że podczas
drukowania wydrukuje górną połowę liter, przesunie kartkę o 2 cm, i kończy
drukowanie wiersza niżej. Później drukuje już normalnie. Próbowałem zmieniać
margines, czy wprowadzać "puste" przerwy na początku dokumentu, ale
powodowało to tylko zmianę szerokości przerwy, lub jej położenia. Problem
występuje zarówno w Word/WordPad na Windowsie, jak i w OpenOffice na
linuxie. Może ktoś spotkał się już z czymś podobnym? Z góry dziękuję za
pomoc.