Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -

Autor: Tomix <tomix_at_blablon.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 14:17:24 MET

> Pisałem na forum (chello.one.pl), że jak Telekomuna / Telekompromitacja
> Polska
> SA zniesie limity, to reszta firm będzie zmuszona też znieść !
> W końcu znieśli&#8230;

1.NTG

2.czy to powód do radosci? miałem limit 30GB i siedząc 10h dziennie w necie
uzywając wszystkiego co się da zuzywałem ~10GB, jak chcesz kraść to lepiej
juz jakis napad na bank zrób a nie sikaj z radosci ze będziesz mógł bez
ograniczeń sciągać wszystko co tylko jest na p2p

3.jeszcze przed zniesieniem limitów chello tak muliło z przeciązenia ze
teraz to tylko się popłakac