Problem z MS Outlook w sieci

Autor: ^cypis^ vel. SQ9JTI <sq9jti_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 13:13:26 MET

Witam,
mam pytanie: gdzie może leżeć problem, jeśli mam udostępniony folder
na komputerze A, w którym jest plik Outlook.pst, komputer B bez
problemu go odnajduje, komputer C wchodzi do folderu, ale nie widzi
pliku (tego konkretnego). Nie można go dodać ani przez Panel ster/
Poczta, ani przez Plik/Otwórz... . Wszystkie zasoby są udostępnione,
więc nie może tu być (chyba) mowy o uprawnieniach użytkownika -
korzystam z innych plików z A na komputerze C i jest ok.
Jakieś pomysły?
Dziękuję i pozdrawiam!
^cypis^
PS: na sieci też wysyłam, żeby nie było, żebym sobie poszedł;)