Re: Co daja procesory dwurdzeniowe?

Autor: gatto_nero <tutaj_wpisz_moj_login_at_uzywam_domeny_o_dwa.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 10:37:02 MET

Dnia Thu, 01 Mar 2007 22:29:05 +0100, topek napisał(a):

> Witam,
> Z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi i zyczliwych grupowiczow :)
> Kiedys w sprzecie PC bylem na bierzaco a teraz jakies dwurdzeniowe cuda
> sie pojawily a ja nie wiem z czym to sie je :>

Jeśli kożystasz z kompa do grania i oglądania filmów to nie ma sensu ulegać
modzie i przepłacać.
Właściwie to teraz najbardziej się opłaca kupować 1 rdzeniowe atloniki lub
p4 - bo jest moda na 2 rdzeniowce.
99% gier nie kożysta z 2 rdzeni tylko z akceleratora w który warto
zainwestować.

--
Pozdrawiam