Dziwne jazdy z p5n-e i Geil

Autor: cbull <cbull_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 10:25:47 MET

Witajcie,

Składałem wczoraj kompa i mialem niezła zagwozdke z pamieciami.
Płyta główna to Asus p5n-e, pamięci 2x 512MB Geil Ultra 800 CL4.

Na początku wsadziłem je w zółte sloty. Komputer nie wstał. Był
jedynie
ciagly pisk.

No to wyjalem jedną kosc. Teraz ruszył, ale miałem tylko 512MB.
Sprawdziłem w QVL na stronie Asus'a i sie okazalo, że ta plyta nie
obsluguje
tych Geili jako jedna pare w trybie dual (obsluguje albo jedna kosc
albo cztery).

Juz chcialem wymieniac te pamieci, ale cos mnie jeszcze tknelo i
wsadzilem
je w druga pare gniazd (czarna). I tym razem poszlo bez problemu!

Wiecie moze skad takie dziwne zachowanie?