Re: Asus p5b-e+ dziwny objaw PATA

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 09:34:29 MET

W artykule news:es6nkr$la$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): ggs z adresu <ggs_@_konto.pl> napisał(a):

> Oczywiscie , mam dokladnie tak :-)

Heh, wczoraj przestawilem JMicrona z trybu IDE na AHCI
(w trybie IDE winda poprawnie widzi i sama obsluguje)
czego efektem bylo pojawienie sie w windzie drugiego
podstawowego dwukanalowego kontrolera IDE z adnotacja bledu
- zaznaczam ze nie instalowalem sterownikow do microna wiec to moze byc efektem
ale po uprzedniem "zonku" gdzie znikly mi z systemu napedy
nie mam ochoty majstrowac poki sobie nie wypale obrazu partycji systemowej macierzy

Na razie gryzlem sie z instalacja WinfastaTV XP, ktory tez mi akies jajo robi
tuner FM chodzi ok, ale po przelaczeniu na TV sie niestety wywala
sterowniki zainstalowane poprawnie i nie wiem co go boli
Zassam nowe stery i soft z Leadteka, choc chodzilo dotad bezbolesnie na starych
- wieczor drugie podejscie ;)

Pozdrawiam