6600 TD po O/C wydajnosc spadla w 3dmark 03

Autor: user <user_at_net.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 09:24:08 MET

Witam,
mam nastepujacy problem z moja karta leadtek winfast a6600 TD 256 MB:
wgralem do niego nowa wersje biosu tzn. z odblokowanym czujnikiem
temperatury i podwyzszonym napieciem rdzenia z 1,3 V na 1,4.
Operacja przeszla bezproblemowo. Podkrecilem karte:
pamiec 500@600 Mhz, uklad 300@450 Mhz (rzadnych artefaktów).
Test w 3dMarku 03 daje jednak zaskakujacy rezultat:
karta przy standardowym taktowaniu dostaje 3200 pkt,
natomist po oc do powyzszych wartosci 2800 pkt.

Czy ktos moglby mi to wytlumaczyc?

Pozdrawiam,
Premo