Re: kontroler dysku albo coś innego

Autor: Mati <noname_at_noname.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 08:57:46 MET

news:es63q0$1lm$1@polsl.pl...

> Opcja. I nie tyle oprogramowanie, co sterowniki. Ale wtedy
> powinien zgłaszać i nazwę pliku sterownika na BSODzie w
> zasadzie.

> Testuj. Jeżeli się nie powtórzą zawieszenia, to znaczy, że
> jednak jakiś sterownik. Taki np. Alcohol potrafi trochę
> mieszać.

A wiec tak testy pamięci przeszły 21h bez żadnych problemów. Zdobyłem też
miernik i napięcia też odpowiadają tym ze strony podanej przez Ciebei 12 V
jest czasem tylko troszkę wyższe ale to z tego co przeczytałem nie ma
większego znaczenia 12.6-12.7 wiec troche wyższe niż granice tolerancji
system działa aktualnie stabilnie wiec chyab bedę się skłąniał do diagnozy
że to Alcohol i jeszcze sobei przypomniałem że ffdshow instalowałem teraz
nei mam ani jednego z tych programów i działa jeszcze może pokusze się i je
zainstaluje by zobaczyć czy to może to. Jedyna rzecz która mnie jeszcze
troszkę zdziwiła to fakt że zniknął mi sterownik od karty sieciowej i nie
chciał go wykryć przepiąłem karte w innego PCI i normalnie wykrył.
Najchetniej wyrzuciłbym tego kompa ale szkoda bo całkeim przyzwoite
parametry jak dla mnie, tylko ta awaryjność która dla mnie jest to przeżycia
gorzej bo miałem zostawić kompa dziewczynie i nie widze jej grzebiacej w
bebechach :).