Re: HP nx7400 a nx7300

Autor: axial <osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 07:58:44 MET

Użytkownik "|Pio|" <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał w wiadomości
news:es7ua5$iva$1@news.onet.pl...
> Jaka roznica?
>
> przejrzalem kilka stron i nadal nie wiem co ma sprawic, ze doloze te
> pare zlotych i kupie 7400 zamiast 7300 - porty te same, wymiary i waga
> takie same, to o co chodzi?
>
> poza tym - przy okazji, porownywal ktos trwalosc, odpornosc powiedzmy
> nx6310 i nx7300?
> powiedzmy ze w srodku to samo, tylko jedno jest wxga, drugie xga?

Ostatnio miałem ten sam dylemat i wybrałem nx7300 [RU374ES#AKD]
:)

W moim przypadku zastanawiałem się nad laptopami z procesorem T5500.
Ogólnie to obydwa mają taką samą matrycę,
7300 ma montowane 1x1024MB a 7400 2x512MB 667.
Więc w pierwszym za ok 300 zł możesz mieć 2GB,
w 7400 masz Dual Chanel ( +szybsza grafika) ale
brak możliwości rozbudowy RAM bez wymiany wszystkich kości.

7400 ma złącze dokujące a 7300 nie.

Ogólnie unikaj kupowania laptopów z procesorami z
"odrzutu" do których nawet Intel się nie przyznaje :)
np. T2250 z obniżoną f magistrali do 533MHz.
Są lekko tańsze jednak sporo wolniejsze...

ax

PS nx7300 i nx7400 to nazwy modeli
które mają po kilka wykonań znacznie się
różniących wydajnością a także dołączonym
systemem operacyjnym.