wszystko przez przednie glosniki :(

Autor: remedu <clyde_at_remedu.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 02:16:40 MET

Witam
Mam SB Live 24bit i problem z glosnikami.
Otoz wszystko podlaczone jest dobrze wyjsciami analogowymi, czyli trzy
"dzeki" (przod, tyl, centralny).
Pojawil sie glupi problem. Co bym nie ustawial w systemi, czy za pomoca
aplikacji SB, wszystkie dzwieki (i wysylane na glosniki tylne i centralne)
trafiaja na glosniki przednie. Wydaje mi sie ze stalo sie tak po
zainstalowaniu K-lite codec pack'a.
Mialem tak wczesniej, ale wtedy wystarczylo przeinstalowac oprogramowanie do
SB. Teraz to nie pomaga. Glosniki ustawione sa na 5.1, przy czym tylne i
centralny jest martwy, a wszystko idzie przez przednie. Jakby wlaczone bylo
jakies mapowanie.
Ma ktos pomysl jak to naprawic ?

Dzieki i pozdrawiam,
remedu