problem z Youtube

Autor: Spirit <spirit.bronio_at_poczta.fm>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 23:36:39 MET

Witam!
Od kilku dni mam problem - nie mogęobejrzeć żadnego filmiku na tej
stronce , nie ładuję się ona do końca , chociaż pisze "zakończono"
Inne strony działają bez zarzutu , filmiki też mi się ściągają spoko ,
tylko nie te z Youtube. Parę dni temu zmieniłem antywirusa na Avast -
może to jest problem? Poza tym ściągnąłem sobie flash savera i jakiś
flash coś tam do oglądania. Myślałem że to może to , ale dalej nie
działa ta stronka . Nie działa dodam ani w mozilli ani w explorerze.
Proszę uprzejmie o pomoc , bardzo tego potrzebuję (jestem muzykiem , w
nagrodę za dobre rozwiązanie podeślę płytkę naszego zespołu) Spirit
ps1) Aha , teraz właśnie próbuję otworzyć jakiś filmik , na dole pisze
zakończono , na obrazku tam gdzie ma być film pisze loading , a
pozostałych spokrewnionych obrazków w ogóle nie widać tylko same
plusiki w te miejsca. Co dziwne , jeśli wejdę przez głowną stronę
youtube to działa mi ta reklamówka ebaya , wczytuje się normalnie ,
inne filmy już niestety nie.