Re: Jaką laserówkę ...

Autor: Hankiel <przemo771_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 19:57:21 MET

Użytkownik "..." <rtv.agd@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:es6o7f$lfu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jaką drukarkę laserową do 800-1000zł ?

uzywana HP 1100 - 250 zl z nowym tonerem
uzywana HP 4L - 210 zl z nowym tonerem
uzywana HP 5L/6L - 230 zl z nowym tonerem

Kazda z nich lepsza i bardziej bezawaryjna od nowek do 1000 zl. I w kieszeni
zostaje spoooro kasy. Tak na wysokiej klasy mp3 playera.

Ja osobiscie mam HP 4L z nowym tonerem za 210 zl. Regenerowana przez
znajomy, zaprzyjazniony serwis, bebechy jak nowka, bezawaryjna, walek do
pobierania papieru sam w niej sobie wyczyscisz bez rozbierania jej. Do tego
nowka toner starczacy na ok 3 tys egzemplarzy kosztuje 120 zl.