Re: grafika-procek jaka zależność

Autor: Trolu <trolu_at_nigdzie.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 14:43:25 MET

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns98E66ACD78FF2adresutuniema@127.0.0.1...
> "Trolu" <trolu@nigdzie.pl> Odpowiedz na

> A XP 2500+ to 1833Mhz zegara. On ma ponad 2300Mhz. Proc jest mocniejszy
> niż
> A64 3000+. To coś pomiędzy 3000+ a 3200+ . Jeżeli zasobność portfela
> pozwala
> na to, to nie ma co się łapać.

Sorry, mój błąd - nie dopisałem, że oczywiście NIE używam tego Athlona na
nominalnych ustawieniach. Standardowo chodzi u mnie jako 3200+ (czyli na
szynie 200 MHz zamiast 166 - zegar 2200MHz vs 1833MHz), a potrafi nawet
nieco więcej - znosi ponad 2300MHz, ale wtedy muszę już podnosić napięcie
zasilania, co wymusza mi podkręcenie obrotów wentylatora. Tego nie lubię
więc nie żyłuję go na maksa. I nadal pomiędzy 2200 a 2300 MHz na procu
wzrost wyniku w 3Dmarku jest liniowy - czyli nadal czynnikiem hamującym jest
procesor.

Nadal podtrzymuję, że 7600GT bedzie lepszym wyborem, a najlepszym 7600GS z
DDR3.

Zresztą, każdy ma prawo do własnego zdania :). Niesz sobie założyciel wątku
spojrzy w te linki które podałem, są tam i testy w interesującej go
rozdzielczości 1280x1024 - przecież my za niego nie zdecydujemy... Ja
wolałbym 4 stówki odłożyć na potem.

Pozdrawiam,
Trolu