Co stanie z DivXem - skalowanie obrazu i rozdzielczosci

Autor: topek <topek2000_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 14:30:29 MET

Witam,
Najpierw sie pochwale przedwczoraj zamowilem TV LCD 40" Samsunga (R71) ktory
to telewizor ma wejscie VGA. Komputer mam zamiar podpiac pod TV kablem: VGA.
Powiedzmy, ze mojej karcie graficznej powiem, zeby na drugim monitorze
wyswietlala obraz w natywnej rozdzialce tego TV, tj 1366x768. Narazie wszystko
gra. Odpalam na kompie divxa w rozdzielczosci powiedzmy 500x300 (nie wiem
jakie sa typowe rodzielczosci divxow) i co stanie sie z tym sygnalem? Karta
graficzna podbije go do rozdzielczosci 1366x768, czy po kablu VGA pojdzie w
500x300 i elektronika TV rozciagnie DivXa? A moze jeszcze inaczej?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy