Re: Eizo vs Samsung

Autor: iNdicator <iNdicator.KASUJ_at_sympatia.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 02:42:11 MET

> Czepiam się szczegółów, ale mam wrażenie, że ten opis był pisany przez
> osobę względnie kompetentną, lecz dla kompletnych idiotów.
> Pomijanie ważnych cech jednego monitora, przejaskrawianie innych cech
> drugiego, przekręcanie nazw matryc. Takie coś, jak iPodowy marketing
> ("świeeeci sięęę...."), mało konkretów.

Trochę się czepiasz ;) , mimo że w sumie masz rację, ale to nie jest jakiś
test,
a jedynie krótkie zestawienie. Nie da się w jednym akapicie opisać takich
monitorów.

Np. na podstawie tego tekstu:
http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=samsung_971p_jakosc_i_design_reonys
mój kumpel kopsnął sobie ten monitorek :D