Re: Windows Vista

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 23:47:38 MET

PSYLO napisał(a):

> I jeszcze jedno - jak jest z czasem pracy na zasilaniu bateryjnym przy
> korzystaniu z Visty?

Dwukrotnie gorzej niż na XP, gdzie czas pracy w stanie "wyluzowany laptop"
;) wynosi ok. 4,5 godziny mniej więcej (używam Notebook Hardware Control).
BT i Wifi wyłączone, podświetlenie matrycy na dość minimalnym poziomie (nie
lubię jak świeci po oczach), standardowe usługi HP tak jak przy stanie
fabrycznym z tym wyjątkiem, że wywaliłem Credential Manager (nie używam)
Vista raportuje 2,5 godziny przy podobnych ustawieniach z tym, że
oczywiście bez tego całego softu HP

Niestety te wszystkie bajery sporo obciążają baterię, ale specjalnie mi to
nie przeszkadza ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098