Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: Tomasz Stafinski <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 23:37:34 MET

On 2007-01-31, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:
> Gdybym miał płacić za kablówkę, to ja już wolałbym te pieniądze
> poświęcić na abonament jakiejś platformy cyfrowej, Polsatu lub C+,
> niestety "n" nadaje w DVB2... :(

No cóż, ja mam w pakiecie 1Mbit i kablówkę. Teraz wychodzi taniej niż
jakakolwiek platforma cyfrowa + jakikolwiek internet 1Mbit. Oczywiście
piszę o wiosce Chełm, gdzie wybór jest raczej ograniczony.

> Mam ogólnie rzecz biorąc awersję do wszystkiego, co analogowe. :)
> A ponieważ u mnie kablówki nie ma, to z kartą TV analogową mam
> nienajlepsze skojarzenia. :)

No właśnie. Jak mieszkałem na wsi, to miałem radiówkę i C+, teraz
kablówka i net z kablówki. Internet działa lepiej, kablówka powiedzmy
porównywalnie (oferta programowa nawet bardziej mi się podoba bo bez
żadnych dopłat mam wszystkie Discovery).

> Za kablówkę chyba też się jednak płaci? ;)
> A platformy cyfrowe można na kompie dekodować i nie mam na myśli
> bynajmniej piractwa, ale legalne oglądanie z karty. ;)

Da się, tylko ja brałem pod uwagę cenę (jw).

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński