Pendrive - odzyskanie danych

Autor: gazobeton <gazobetonWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 21:21:05 MET

Witam serdecznie!

System win XP pro. Mam (raczej miałem) pendrive'a, jakiegoś taniego kingstona
512. Rzecz w tym, że pewnego dnia komp przestał go otwierać. To znaczy widzi
dysk, nie rozpoznaje jednak jego nazwy (dawniej go tytułował), oznacza tylko
kolejną literą. Ta zmiana to oczywiście nie problem, ale jeden z objawów
towarzyszących. Rzecz w tym, że w chwili, kiedy chcę otworzyć dysk z tą literką
system prosi, abym włożył dysk - który jest włożony. Jak podejść do sprawy? Nie
chodzi nawet o to, żeby pendrive zaczął działać, tylko żeby odzyskać to co na
nim jest. Dodam tylko, że na innych kompach wszystko działa tak samo, także to
nie jest problem systemu.

pozdrawiam,
gazobeton