Re: Windows Vista

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 20:34:28 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:epqq5k$35$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Codringher" <stewiex(cut)@interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Boże, widzisz i nie grzmisz. :| Google indeksuje co jakiś czas. Nie zawsze
> od
> razu dodaje nowopowstałe grupki.

To sam widzisz, ze miałem prawo tego od razu nie znalezc - specjalnie przed
napisaniem sprawdzałem, czy nie ma nowej grupy (co jest logiczne jak wczoraj
była premiera visty). Wklepałem w google, nie wyszło, na news.gazeta.pl tez
nie znalazłem, wiec stwierdziłem, ze jesio nie ma i tyle. Wiec napisałem
tutaj, koniec historii.