Re: monitor bez lampek

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 17:42:30 MET

news:epq8ad$im0$5@polsl.pl...
> trabancik napisał(a):
>> jasne :) ciemność chcę widzieć.
>
> Przyznam, że nie rozumiem ;)

A ja troche rozumiem :), chociaz zupełnie mi to nie przeszkadza. Świecą mi
sie diody od dwóch monitorów, od klawiatury, od switcha i od jednej i
drugiej drukarki, upsa, huba usb, pilota od głosników i z obudowy Chieftec'a
gdzie dioda zasilania swieci na błękitno prawie tak mocno jak takie diody z
zapalniczek. Łącznie koło 20 swiatełek w tym kilka migających. Więc jak
zostawiam w jakims celu kompa włączonego na noc, przy wyłączonych
monitorach, w miejscu gdzie stoi komp jest spora 'łuna'. Na szczescie
wiekszość diód jest zielonkawa :).