Re: monitor bez lampek

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:45:34 MET

> zapomniałem jeszcze o modelu - ten tylko tutaj nie masz skali jasnosci
> tej diody a tylko mozliwosc jej wyłączenia lub właczenia.
>
> http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_2005/LG_L1932S.html

o :) dziękuję,
zobaczę ten i inne wymienione modele.
zaklejać nie chcę;
co do ergonomii - właśnie nadmiar lampek to brak ergonomii
natomiast czynności serwisowe - skoro to tylko do serwisu to lepiej niech
będzie schowane. Po co ma się świecić przez X lat i czekać na ten wypadek
gdy będzie niezbędna.

Dziękuję wszystkich za tak szybką odpowiedź.

pozdrawiam