Windows Vista

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:11:52 MET

Wiem, ze troche NTG, ale po pierwsze nie ma oficjalnej grupy o Viscie, a po
drugie pytanie dotyczy sprzętu. Chce kupic Viste Ultimate i mam pytanie do
grupowiczów, którzy juz moze mają zakupionony ten system. Na jakim sprzęcie
wam Vista w miare normalnie hula? Ew. jakies własne uwagi odnoscie pracy
tego systemu (błędy, niezgodności sprzętowe itd). Mam Athlona XP 2800+,
1,25 GiB ramu, fx 5700 ultra, i dysk z 16 MiB cache'u. Nie instalowałem bety
wiec nie mam porównania.