Re: monitor bez lampek

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 15:22:36 MET

trabancik <trabancikkasuj@gazeta.pl> wrote:

> otóż szukam monitora który ma schowane (albo w ogóle ich nie ma) diody
> sygnalizujace stan. Jeżeli juz ma te diody to żeby miał funkcję
> wyłączania tych lampek.

            Raczej takiego nie znajdziesz - pozostaje przyzwyczajac sie, albo
nakleic na diode jakas naklejke np: komputerowa - te "Intel inside"
(teraz to sie nazywa chyba "Lepper Head" czy jakos tak ;) sa OK bo grube
i nieprzezroczyste. Aby bylo skuteczne wymagana jest by ta dioda byla
wtopinoa w obudowe monitora, a nie w sam przycisk jak np: w CRT samsunga
z serii NF, bo sama diode zakleisz, ale posostanie poswiata dookola.
            Inna sprawa, ze pewnie sie przyzwyczaisz - swego czasu strasznie
denerwowal mnie patent samsunga z tym ze monitor po wylaczeniu komputera
_MIGAL_ dioda na pomaranczowo, co uwazam za pomysl idiotyczny - duzo lepsze
jest rozwiazanie zielona dioda w gotowosci, zielona/pomaranczowa migajaca w
standby (np: przez zarzadzanie DPMS przez OS), a stala pomaranczowa w soft
off (po wylaczeniu peceta). Przeciez to bez sensu by monitor migal po
wylaczeniu peceta w nocy - duzo bardziej to sie rzuca w oczy niz jednolicie
palaca sie dioda. Poczatkowo zakleilem to naklejka chyba AMD PowerNow!,
z czasem sie przyzwyczailem i nie sprawia mi to roznicy, ale pomysl z
miganiem w soft off nadal uwazam za idiotyczny.

> Pozostałe parametry ...... drugorzędne.

            Fajne masz priorytety ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien           Hasta la VISTA, baby...
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl       http://badvista.fsf.org