Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:32:50 MET

Piotrek napisał(a):
> jeszcze sprobuj podpiac pod zewnetrzny monitor, to bedziesz mial pewnosc czy
> to nie wina matrycy.

Już tak robiłem. Mam drugiego kompa PC i do niego monitor LCD z wyjściem
cyfrowym i wolnym VGA. Podpiąłem lapa pod to wolne VGA i przełączyłem
monitor i "brak sygnału". Zresztą jak już pisałem ja widzę, ze
kompletnie się widows nie odpala. Włączam zapala się kontrolka dysku
twardego świeci z 15 sekund i gaśnie. W między czasie załącza się
wiatrak na procku, mogę wysunąć DVD, nawet włożyć płytkę i widze, ze
próbuje coś czytać przez chwilę ale lap nie rusza. Co dziwne jednak
przed wczoraj dwa razy mi odpalił i jak odpalił to było wszystko OK
(później to już chyba z 500 razy próbowałem i nic). No dla mnie
tajemnicza sprawa:)

pozdrawiam
Sławek