Re: Grafika z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 12:03:22 MET

> mia³em na mysli nowsze grafiki ATI klasy X1650 w gorê
> - straszne grzejniki w porownaniu do takich samych
> wydajnosciowo NV

Uhm... Zgoda :) Ale zauwaz, ze do tej pory to NV zazwyczaj
robila tyly, jesli o "ciepelko" chodzi... A w kontekscie 9550
ktory jest u mnie chyba najchlodniejszym miejscem w obudowie,
to juz w ogole mowienie o "grzejnikach" nie na miejscu jest :)

Nic... Zobaczymy jak sie dalej koleje losu potocza...
I jak sie AMD zapatruje na rynek...

Byc moze przyszlosc nalezy do GPU zintegrowanych z CPU...
Czy tez raczej odwrotnie, biorac pod uwage ilosci zawartych
w nich tranzystorow ;)

> oczywiscie nie zauwazy³em ze chodzi³o o AGP...

A to osobny problem ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.