Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 11:16:55 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Ja natomiast zapytam co przy pomocy tej karty można w Polsce odebrać?
> :)))))

Obecnie w FTA (za darmo) nie...

> TVP1
> TVP2

Jest w pakiecie C+ oraz Polsatu.

> TVP3

Warszawa, z C+

> i koniec?

O nie, nie koniec. ;) Oczywiście mówimy o niekodowanych? A więc TVP
Kultura (świetny kanał!), EDUSAT (też mogę polecić, ciekawe wykłady się
trafiają, istnieje możliwość, że zawsze kogoś zainteresuje jakiś temat,
jak mnie np. wykłady z filozofii :P), parę muzycznych teraz AFAIK (VIVA
PL, chyba VH1 - ale nie PL, 4Fun), informacyjne, kanałów jest naprawdę
sporo niekodowanych, problem w tym, że trzeba wyszukać coś interesujące
pomiędzy tymi, gdzie non stop nadają reklamy 0700 albo programy
nawiedzonych fanatyków religijnych. :) Do tego sporo stacji radiowych -
DUŻO więcej i w DUŻO lepszej jakości niż radyjko FM na karcie TV. ;)

Nie jest to może już tak rewelacyjna sprawa jak wtedy, gdy kupowałem,
ale dzisiaj mimo wszystko poleciłbym DVB zamiast karty TV. Piszę o
sytuacji na HB, nie wiem jak Astra - może tam jest coś ciekawego FTA po
polsku? Mnie jednak Radio Maryja i TV Trwam nie interesują. :)

# /George Orwell - Rok 1984/