Re: sb live 5.1 czy AC397 7.1 HD-Audio

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 10:44:00 MET

> no wlasnie... sb live 5.1 czy zintegowany dzwiek
> na plycie glownej Asrock 775DUAL-VSTA
> (8 - kanałowy kodek dźwiękowy (ALC888)
> co bedzie lepsze ? jest sens wkladac jeszcze starego lajva ?
> do tego mam glosniczki Cambridge soundworks DTT2200...
> i mam wrazenie ze live na tych glosniczkach lepiej gra...

Wprawdzie zintegrowane karty dźwiękowe
nie są aż tak złe, jak zintegrowane karty graficzne,
ale zdecydowanie nie są jeszcze tak dobre,
jak zintegrowane karty sieciowe :-)

Ja wciaz mam starego Live'a (korzystam tylko z jego SPDIF),
ale przy kolejnym kompie przeprowadzę sobie wniliwe testy
porownawcze i byc moze przesiądę się na zintegrowaną.

latet