Re: Asus A8NE FM/S i RAM

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 09:29:55 MET

Dnia Tue, 30 Jan 2007 23:33:47 +0100, Michał Musielak napisał(a):

> Użytkownik "Leszek K" <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
>
> Chyba zle sie zrozumielsimy A8NE i A8NE FM/s to dwie rozne plyty, ta druga
> to jakby "wykastrowana" wersja pierwszej i jest zrobiona dla komputerow
> firmy fujitsu siemens.

Specjalnie ściągnąłem manuala. Nieco uboższy ten BIOS od zwykłego ASUS-a.
Ale zegar procesora i pamięć można jak najbardziej ustawiać. Może masz to
co w zwykłym A8NE - jak ustawisz, że nie masz stacji dyskietek wszystkie
opcje o/c nie działają.

> na drugim kompie mam te same pamieci i chodza na 400 wiec nie wiem czy to
> cele marketingowe... :)

To na tej drugiej płycie w celach marketingowych pokazuje 400. Asus A8NE
pokazuje prawdziwe częstotliwości (u mnie udało się wykręcić kingstony na
220 MHz (po podniesieniu napięcia)).